Alla inlägg den 10 april 2008

Av Tony Johansson - 10 april 2008 23:32

Nu reser jag hemifrån några dagar, är hemma igen på söndag. I morgon är jag i Göteborg på hälso- och sjukvårdsgrupp, och övernattar i Vänersborg, då jag ska hjälpa till med incheckningen till mp Västs årsmöte som äger rum i Vänersborg på lördag. Även natten till söndag blir det övernattning i Vänersborg, eftersom vi har kursdag där under söndagen, och jag ska hjälpa syrran med fikat mm.


Räknar med att skriva något på bloggen på måndag kväll, efter jobbet, nästa gång.


Ha det fint tills vi hörs, allesammans!

Av Tony Johansson - 10 april 2008 12:58

Har i dag lagt sista touchen på den lilla power point- presentation som jag kommer hålla om Västra Götalandsregionens politiska organisation, dels på söndagens kursdag, dels i samband med en träff med mp Dalarna ett par helger längre fram. Har inte gjort så särskilt många sådana presentationer tidigare, men efter litet trixande fick jag nog ihop ett lagom långt bildspel på ca 10 bilder. Känns skönt att det är klart, det hela har varit lite av en surdeg som inte hunnits med.


I eftermiddag tänkte jag ta lite kompledigt, och gå ut och njuta av vårsolen. Må fint allesammans!

Presentation

Omröstning

Vilket humorgäng är roligast av följande?
 Knäpp Upp
 Hasse & Tage
 Nöjesmassakern
 Helt Apropå
 Lorry/Yrrol
 Reuter & Skoog
 Detta har hänt
 Kvarteret Skatan
 Hipp hipp
 Solsidan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards