Alla inlägg den 20 november 2008

Av Tony Johansson - 20 november 2008 23:36

Har just kommit hem från några intressanta dagars möte i Stockholm. Känner mig dock stel och "leabrôten" i hela kroppen, och det värker i fingrar, svank och käkens fäste. Antar att det är nån form av tillfällig inflamatorisk historia, men har på grund av det hela fått svårt att sova vilket förstås gör att jag känner mig både trött och småirriterad. Grrr...


I övrigt är allt bra, mötet i Stockholm var bra, utbildningen likaså. Och i morgon ska jag delta på ett möte med Värmlands- miljöpartister. Måste ju börja lära känna dem, när det nu talas om att slå samman Västra Götaland och Värmland.


Så snart måste jag krypa till kojs, men först lite hederlig gammal 80- talshumor med pilsnerkänsla - Allo Allo på TV 4. Nog ska väl den kunna få mig på bättre humör...

Presentation

Omröstning

Vilket humorgäng är roligast av följande?
 Knäpp Upp
 Hasse & Tage
 Nöjesmassakern
 Helt Apropå
 Lorry/Yrrol
 Reuter & Skoog
 Detta har hänt
 Kvarteret Skatan
 Hipp hipp
 Solsidan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards